آهنگ جدید رضا صادقی به نام «من این روزا یکم گیجم نه احساسی نه رویایی»
تاریخ : سه شنبه 28 آذر 1402
نویسنده : rasa

متن آهنگ من این روزا یکم گیجم نه احساسی نه رویایی رضا صادقی

حواسم پرت موهاته که دست باده، اما نه
یا ماهی که با لبخندت زمین افتاده، اما نه
شاید طوفان زیباییت عذابم میده، اما نه
شاید دریای دور ما دیگه خشکیده، اما نه
من این روزا یکم گیجم، نه احساسی نه رویایی
فقط من موندم و زخمام، عذابم میده تنهایی
من این روزا حواسم نیست، چه رگباری تو رگهامه
فقط از وقتی یادم هست طنابی دور دستامه
بهار از لای انگشتات داره میوزه تو دنیام
تو از وقتی که خندیدی جهان افتاده توی دستام
میشه دیوارای بین تو و دنیامو بردارم
من از کوچه های این شهر جوونیمو طلبکارم

 

 آهنگ جدید رضا صادقی به نام «من این روزا یکم گیجم نه احساسی نه رویایی»




|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید